This is me so far<3

Jo, azzå tänkte att istället för att vänta på meningslösa inlägg som visar vad ja gillar och vem ja är och sånt skit så kan ja ju istället lägga ut bilder, bara lite allmänna bilder som beskriver mitt liv kortfattat !! hihi .. Okej,då kör vi:
 
1. Jo ... det första ni bör veta är att jag är en sann Directioner ! Älskar dom flesta i bandet och dom är en STOR del av mitt liv så ni kommer nog se mke av dom här på bloggen !!<33 :* Um ..är inget stort fan av JB så ni vet .. Men ja respekterar honom och tycker inte han förtänar hat !<3 Jag har däremot en bäzziz som ÄLSKAR honom, hon gick på hans koncert för ett tag sen, hennes kompis Caroline från Norge ;) gick på meet 'n' greet där hon fick träffa sin idol ! Anyway såhär e lite bilder somvisar vilket freak ja e !!<3xD
 
Här e mitt rum hos mamma:
 
Här e pappa, har inte lika många bilder på väggen för jag bytte precis rum med syrran !!:
Jupp .. hihi! Jag älskar även Ross Lynch, t.ex hans låt loud (sök på R5 - loud på YT)
 
2. Jag gillar att shoppa men kommer inte iväg så ofta, tycker mest om att tittapå kläder på internet ,vet ej vrf !!
Här är t.ex min nyliga shoppingrunda från förrförra veckan med bäzzizen Wibba  !! (Wilma)
 
Hihi, visst e hon göllig ??<3:*
 
Så kan de se ut i omklädningsrummet ;D
 
Min avslutningsklänning !! Hihi, ja hitta den på JC för 349:- tror ja !
Här är lite fler bilder från själva avslutnignsdagen:
 
Det är Ola som håller i korgen, Anna som skrattar i mitten och våran klassmormor (som faktiskt är min mormors syssling, hihi) Majvor !!
Där har vi Tim till vänster, CD (Chistina) i mitten och Majvor till höger !!<3
Fannie med den blåa blomman i håret, Tess den blonda bredvid och Sassa med händerna under hakan bredvid Tess !!<33 :*
 
3. Såå .. Då har de blivit dags för hobbies ! När jag inte lyssnar på 1D, så ääälskar ja att titta på serier ..! Jag är en TV-serienörd ! Mina favvosar är ..
Sedan läänge, Friends (Vänner) komediserie:
 
 
 
 
 
Sedan typ 1-2 års sedan Pretty Little Liars, dramaserie (känns även som skräck ibland):
 
Fråga mig inte vrf ja bara valde Hanna bilder, men hennes scener är fan bäst !!<3
 
Och så har vi Supernatural, somja lovat att nörda under sommarlovet, bara äälskar Dean !!:
 
Tagit bilden själv, de är en instabild så .. Hehe xD
U don't say?? xD #Dean<3
 
Hm .. Just de, vi har ju Teen Wolf, omg Stiles är sååååå rolig !!
 
Jaha.. Vet inte riktigt om a ar nån annan serie som jag brukar titta på .. förutom .. jaaa! The Big Bang Theory !
Sheldon e ju bara gryymmast !! Undra om ja bara tittar på serier för att dee nån rolig snubbe med? O.o Whatevs .. TBBT:
Nu orkar ja typ inte leta citat längre så ses imon bloggen och sov sött alla!<3
Men bjuder först på en sista liten göllig bild !!<33 :*
 
 
XOXO Lovela
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovela.blogg.se

Hej alla bloggare (och även ni som inte har skaffat en) och välkomna till min blogg! Jag heter Angelica och ja bloggar om det mesta tror ja ! Hoppas ni gillar min blogg !!<3

RSS 2.0