Sommarlov-e!

Heej, alla läsare!
 
Har idah haft skolavslutning, blev lite ledsen eftersom jag slutar på min skola .. jupp .. Jag ska lämna alla mina gamla lärare efter 4 år .. ;(  Men de kommer säkert bli bra på den nya skolan, även om jag inte har mina lärare, eller klassrum, eller klass (ska nämligen splittras, våran klass :(  Kommer sakna alla, även om några kan vara så freakishly störande .. -.- Som t.ex Jonte .. Fast alla kommer ju ändå gå på samma skolan, men när man väl har lektion så märker man att de inte är samma sak!! Ni i klassen som läser detta, kommer sakna er ! Kan inte fatta att ja skriver så till killarna i klassen som möjligtvis kommer läsa detta men bryr mig inte !
Här är några kort från idag, önska de va mer men .. :
Inte bästa bilden av mig, men där är CD lika glad som alltid !(Hon heter Christina Danielsson men kallas för CD)
 
Wow .. Blir verkligen inte bra på kort med kamera .. Här e Tim, min favvolärare !! :D
Mitt hår e såå fult där !! xD Tims hår ser alltid ut sådär .. XD
 
Lägger upp fler bilder senare, nu .. NÖRDA SUPERNATURAL !! Lovade min dagisbästis Linn  att ja skulle se klart alla säsonger tills vi börjar, även om hon inte går i min klass sen .. Å här kommer tårarna! De finns 8 säsonger (de kommer 9 &10), jag är på 1 så jag har o göra !!<3 Älskar dig Linn Jenny .. och så alla dina kinesiska mellannamn, manji, chow osv. Eliasson !! Pöss o kram !!<33
 
XOXO Lovela
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lovela.blogg.se

Hej alla bloggare (och även ni som inte har skaffat en) och välkomna till min blogg! Jag heter Angelica och ja bloggar om det mesta tror ja ! Hoppas ni gillar min blogg !!<3

RSS 2.0